joi, 5 mai 2011

on
Astazi am plrimit primii mei bani din Beruby si vreau sa va invit sa vedeti ca sunt chiar reali banii si sa credeti ca nu tot ce e pe internet sunt minciuni si scamuri desii acest program nu este in Romania pentru cei care sunteti in una din tarile unde este Beruby sa stiti ca functioneaza eu sunt doar la inceput altii au primit sute de euro pentru ca au mai multi referali decat mine mult mai multi :)
Daca sunteti in una din tarile in care este beruby va doresc succes puteti sa vedeti in ce tari este in partea de jos a pagini lor
El portal que comparte sus ingresos

6 comentarii:

  1. Cum se procedeaza pentru a scoate banii?

    RăspundețiȘtergere
  2. La ItBeruby.com, cum se procedeaza pentru a scoate banii?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce ai mai mult de 1 euro poti să scoti banii cu paypal ţine cont că dacă îi scoţi inainte dr a avea 10 euro o să îti ia 0,99 euro comision.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am acumulat 10 euro la Beruby dar nu are afisat procesorul de plata, cum se procedeaza?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar trebui să îti apară la profilul tău. Ai adăugat emailul de paypal? E singurul motiv pentru care cred că nu îti apare să scoţi bani.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am verificat in profil, am trecut emailul de paypal, am pus numarul de telefon dar desi am soldul de 10,07 euro, apare urmatorul raspuns ,,In questo momento non hai abbastanza saldo confermato per poter richiedere il pagamento. Potrai richiedere il pagamento minimo con almeno 1 euro di saldo confermato (solo per utenti residenti in Italia) o 10 euro di saldo confermato (per tutti gli utenti). Am vazut la tine ca ai primit 10,20 euro, se pune cumva soldul confirmat si nu cel final?

    RăspundețiȘtergere