marți, 23 august 2011

on

            Fara indoiala Clixsense este unul dintre cele mai serioase ptc care sunt in momentul de fata pe internet. Desii la prima vedere se pot castiga mai putin bani ca in alte ptc adevarul este altul din doua motive costa foarte putin sa te faci premium 15 dolari pe an si in al doilea rand ai multe avantaje daca te faci premium printre care primesti cel putin 4 anunturi de 0.01 dolar pe zi.
            Va invit sa vedeti banii pe care i-am primit de la Clixsense in Paypal

          
Dovada de palta Clixsene
        Pentru cei care nu sunteti inregistrati in Clixsense va recomand acest ptc nu doar din proprie experiennta ci si din experienta altora despre care am citit si am vazut dovezi de plata pe internet cu mult mai multi bani decat am luat eu, e foarte adevarat ca nu e simplu de realizat iti trebuie multi referali si referali care sa se implice si la randul lor sa aiba multi referali .
       Va invit sava inregistrati accesand bannerul de mai jos

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu