marți, 23 august 2011

on
    
    Neo Finance Limited este o companie inregistrata in Anglia ceofera in intreaga lume posibilitatea de a investii banii in bursa. 
    Ei se ocupa sa va investeasca banii pe care ii depuneti si primiti un comision in functie de planul pe care il alegeti este bine de stiut ca platesc de mai bine de o jumatate de an, ceea e am gasit eu pe internet si pare ca sunt foarte seriosi .   
   Fiecar investitor primeste un contract legal semnat de presedintele companiei incepand cu o investitie minima de 100 $ 
   Neoprogress este fara indoiala un HYIP prescurtarea de la High Yield Investment Program, ceea ce insemna ca nu este o formula garantata de castig ceea ce eu recomand si probabil nu doar eu e sa investti o suma mica de bani si dupa ce va recuperati banii investiti nu mai aveti nimic de pierdut si puteti cu profitul optinut sa reinvestiti .  E recomandabil sa fiti in aceste afaceri chiar de la inceput pentru ca aveti mai multe sanse de castig. Personal am vazut cateva videouri pe youtube cu persoane care au primit banii din neoprogress deci cu siguranta nimeni nu incearca sa faca publicitate cuiva care nu merita in consecinta recomand celor interesati sa incerce cu o suma relativ mica avand in vedere ca puteti incepe cu doar 10 $. 






Adresa companiei este 13 St Stephen´s Street Tonbridge,Kent
TN9, 2ABGB
Tel: +441233438040
Fax: +441233221500
Email:
suport@neoprogress.com
  






   Pentru cei care au descoperit aceasta metoda de curand va asigur ca nu functioneaza a disparut peste noapte ca multe din afacerile de pe net .




    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu