joi, 9 august 2012

on

        O afacere legala Uinvest

 Desii am primit in fiecare luna fara nici o intarziere banii pe actiunile pe care le aveam la Uinvest nu am postat nici macar un email cu banii pe care ii primesc in primul rand pentru ca mi se parea prea putin dar avand in vedere ca luna trecuta am cumparat o actiune mai scumpa am hotarat sa pun emailul pe care l-am primit de la ei cu cei 20.70$ in august , desi nu e o plata intr-o banca de pe net cred ca pentru multi dintre cei care cauta dovezi recente de plata e un inceput. O sa postez in fiecare luna incepand de acum cate unul din emailurile pe care le primesc. Daca nu ati citit despre Uinvest in paginile acestui blog va invit sa descoperiti mai multe aici Deveni-ti actionar cu Uinvest
  Din pacate in acest moment Uinvest foloseste doar Liberty reserve pentru a depune si retrage bani fara nici un comision, dar puteti sa depune-ti si sa retrage-ti bani cu Finacial Parteners si din alte banci de pe internet cum ar fi Paypal, Payza, Perfectmoney sau chiar direct din banca. Personal recomand sa folositi Liberty reserve si un e-curency exchanger xmlgold cred ca are cele mai bune rate de schimb functioneaza in toata lumea si puteti trimite bani direct din banca iar pentru 15 euro primiti un Mastercard pe care il puteti folosi oriunde apare sigla Mastercard si asa o sa aveti mai putini bani de declarat pentru ca nu o sa va treaca profitul prin banca.  Vestea cea buna este ca dupa cum a asigurat dave.darrel o sa existe tot timpul o metoda gratis de a depune si retrage bani mergand chiar mai departe a declarat intr-una din zilele trecute ca o sa formeze un sistem de plata poate chiar o banca pe internet chiar erau cativa care dadeau nume :)) . Personal cred ca viitorul suna bine la Uinvest si o sa contiue sa creasca si sa devina o companie puternica si mult mai credibila. Asa cum am citit intr-un blog romanesc cineva s-a retras in 2011 si acum citind la el pe blog am descoperit ca ii pare rau ca a pierdut mult timp pentru ca in ultimul timp Uinvest a crescut enorm. Sunt din ce in ce mai multe actiuni intre care se poate alege si au fost actiuni care au intrat cu peste 20% profit pe luna ceea ce e ceva fantastic bineinteles ca s-au vandut foarte repede si ca in mai putin de o saptamana erau investitori care cereau cu 100 $ mai mult si probabil o sa ajunga sa si primeasca pentru ca raportat la castig este probabil ca valoarea unor actiuni sa urce mult.  
Get Adobe Flash player
   Desii am inceput cu nu foarte multa incredere si am investit banii mei munciti din Clixsense, Qustodian si alte cateva programe pe care le folosesc sunt mai mult decat multumit si increzator ca o sa devin un investitor de succes alaturi de cei de la Uinvest. Cu siguranta e nevoie doar de putina incredere si un mic efort financiar  si o sa reusiti sa faceti multi bani pe internet eu personal am inceput aceasta aventura cu bloguri. ptc , adsense si multe altele acum doi ani poate nu am realizat multi bani dar a meritat am descopert Uinvest si cred ca sunt pe drumul cel bun. Daca nu aveti un cont in Uinvest va invit sa va face-ti unul e absolut gratis si chiar daca nu incepeti a doua zi sa investiti asa o sa aveti motive sa reveni-ti in Uinvest si sa vedet-ti ca e o afacere cu adevarat care va poate aduce un plus in viata pe care o aveti. Eu va doresc succes si sa obtine-ti banii pe care doriti.
   Intre alte noutati la Uinvest se numara si schimbarea modului in care se vedeau actiunile acum sunt cu statistici live cu cine cumpara si vinde actiuni si la ce pret din pacate nu este accesibila pentru vizitatori doar pentru membrii arata in felul urmator

                         
                                                                  Vizita-ti  uinvest.com.ua




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu