vineri, 10 august 2012

on
   Chiar daca a trecut ceva timp de cand nu am scris nimic despre ptc cred in continuare ca se castiga putin cu ele si din acest motiv nu am mai intrat in Neobux de foarte mult timp, insa spre surprinderea mea mi-am reactivat contul si am constatat ca Neobux are si el mini jobs la fel ca si in Clixsense si spre deosebire de Clixsense sunt mai bine platite, chiar astazi s-a postat pe forum cateva noutati foarte interesante.
  Incepand de astazi se platesc comisioane pentru mini joburile pe care le fac referalii directi si anume 12% din cat o sa castige ei o sa fiti platiti. Aceste comisioane o sa fie calculate intre 19:00 si 19:04 hora servarului de la Neobux. Sunati gratis sau foarte ieftin oriunde in lume Aceasta suma va fi adaugata direct in balanta principala.
   Tot incepand de astazi si tot un procent de 12% ve-ti primii pentru fiecare dolar pe care il castigati din mini jobs asta daca sunteti membru standard daca sunteti premium 24% . Deci daca o sa faceti mini jobs in valoare de 100 de dolari o sa primiti un bonus de 12 dolari.

Daca stiti engleza bine si aveti nevoie de bani va recomand sa va faceti un cont in Neobux pentru ca o sa castigati bani facand mini jobs si stiti cu siguranta ca o sa va primiti banii. Decat sa incercati sa obtineti referali pentru ptc noi care apar si dispar foarte repede cred eu ca e mult mai bine sa va centrati atentia spre ptc sigure unde stiti ca o sa primiti banii. Daca sunteti la inceput si vreti sa faceti bani pe internet e una din solutiile sigure si care nu implica nici o investitie deci chiar puteti face bani fara a investii nimic doar timp. Mult succes

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu