marți, 25 decembrie 2012

on
   Am scris destul de multe despre Uinvest pe acest blog și deșii credeam că am scris cam totul despre aceasta afacere unică pe internet iată că zilele trecute am mai învățat ceva. În primul rând trebuie să spun că nu am știut acest lucru și pe aceasta cale îi multumesc lui Andrei, unul din invitații mei că mi-a spus.
   Deșii știam că dacă depui banii cu ajutorul Partenerilor financiari în unele cazuri, mai exact dacă o să vedeți un mic lacăt în dreptul tranzacției banii o să vă fie puși pe hold timp de o lună adică nu o să puteți retrage banii pâna expiră o lună ce nu știam este că nici nu puteți să cumpărați acțiuni care depașesc cu 15% valoarea inițiala pe aceeași perioadă de o lună.
   Cu siguranța dacă te gandești destul de puțin de ce au luat aceasta măsură este destul de simplu de înțeles, în primul rând ceea ce știam eu că nu poți să retragi banii timp de o lună este și explicat se datoreaza faptului că în unele bănci pe internet puteți anula o tranzacție și în acest fel Partenerii financiari sunt protejați. Pentru al doilea caz motivul este asemănător cei de la Uinvest vor să se asigure că o să fiți pe profit și o să aveți cel puțin aceeași cantitate ca atunci când ați depus banii. În concluzie este doar o măsură de siguranță pentru Uinvest și partenerii financiari iar dacă sunteți o persoană onestă cu siguranță o să înțelegeți această măsură de precauție.
   Dar ca să nu fie doar vești mai puțin bune despre Uinvest :) deșii personal nu consider că sunt măsuri negative ci dimpotrivă ajută atăt Uinvest cât si membrii împotriva fraudelor trebuie să menționez că începând din 2013 Uinvest o să treacă la noul site  cei ce nu au un cont încă și vor să citească mai mult despre Uinvest vă invit să citiți o postare anterioară aici uinvest.
   Noul design este destul de interesant și se încarcă mult mai repede, deocamdată nu are chatul disponibil dar o să fie. Așa cum s-a promis cu luni în urmă pe noul site o sa fie disponibile și împrumuturi bineânțeles cu dobândă. Aceste împrumuturi le puteți face prin partenerii financiarii și în acest moment sunt foarte multe disponibile chiar dacă noul site este disponibil doar de o săptămână. Vor fi aceleași măsuri de siguranță adică nu o să puteți retragee banii pe care îi împrumutați și probabil nici nu o să puteți cumpăra acțiuni cu o valoare mai mare de 15% decât valoarea inițială.
   Oricum rămân la aceeași părere este cea mai bună oportunitate care există în acest moment pe internet și o recomand cu încredere tuturor.
   Dacă vă înscrieți de pe linckul de mai sus va invit să ma adăugați pe skype vasile.gavrilas o să vă ajut cu plăcere și dacă aveți îndoieli o să vă trimit poză cu contul meu în momentul respectiv să vedeți că într-adevar am banii în acest proiect și nu scriu articole doar să îi promovez. Sper ca aceste informații sa vă fie de folos, eu vă doresc mult succes și având în vedere că e seara de Crăciun vă doresc un Crăciun Fericit și mult succes.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu