duminică, 8 ianuarie 2012

on
  Una dintre cele mai  bine-cunoscute si populare retele de publicitate pe internet, Google AdSense ofera utilizatorilor sai o modalitate de a valorifica site-urile lor prin intermediul link-uri de anunţuri, cat şi funcţia de cautare Google sau anunturile video pentru cei care reusesc sa devina parteneri Youtube. Atuul lor principal  este ca anunţurile pe care le ofera sunt direcţionate pentru a se potrivi conţinutului paginii pe care ele apar şi termenilor introdusi  în câmpul de căutare.
  Acest lucru înseamna ca anunţurile ce se afişează sunt mai relevante pentru continutul site-ului pe care sunt postate, şi, prin urmare, sunt mai multe sanse de a fi apasate de vizitatorii  site-ului respectiv. Aceasta este o inovaţie majora în publicitate  şi s-a dovedit a fi mult mai eficienta .
  În plus, AdSense oferă o varietate de moduri de a personaliza atât anunţurile  cat si aspectul şi modul în care valoarea lor este raportată. 

     Caracteristici 
  AdSense funcţionează prin licitarea instantanee de pe spaţiile publicitare disponibile pe un site intre diverse campanii publicitare. Formă implicită de publicitate disponibila de la AdSense este CPC, CPM. 
   Controale
 Conturile AdSense sunt gestionate prin  logare în www.google.com / adsense. Din această pagină, utilizatorii pot personaliza conturile lor într-o varietate de moduri. Dacă link-urile de publicitate sunt activate, proprietarul site-ului poate alege dacă să afişeze anunţuri numai text, sau pentru a permite, de asemenea, anunţurile imagine şi video.
  AdSense oferă, de asemenea, unităţi de link şi butoane de sesizare, care pot fi activate sau dezactivate. În plus, aspectul de anunţuri activate pot fi personalizate din această pagină. Utilizatorii pot alege culoarea şi şablon de link-uri de anunţuri lor şi rezultatele de căutare, astfel încât acestea sunt mult mai integrate în aspectul site-ului global şi, prin urmare, va fi probabil mai eficient.
   Un alt mod în care utilizatorii AdSense pot personaliza reclamele care apar pe pagina lor este prin aplicarea şi ajustarea mai multe filtre, care pot fi folosite pentru a filtra  anunţuri, precum şi garantarea faptului că conţinutul de pe site-ul este relevant şi adecvat. Dacă utilizatorii nu simt că multe dintre anunţurile selectate de AdSense sunt utile, ele pot stabili, de asemenea, propriile lor anunţuri sau implicit umple spaţiul cu o culoare solidă până la anunţuri mai bune sunt disponibile.Tipuri şi formate disponibile
În prezent, AdSense oferă numai text, imagine, anunţuri video, unităţi de link, şi butoanele de sesizare într-o varietate de forme si dimensiuni. Reţineţi că unele dimensiuni de anunţ de sprijin numai text sau imagini:
Text, imagine, video şi anunţuri:

    
728 x 90 Leaderboard
    
468 x 60 Banner
    
234 x 60 Banner
    
160 x 600 Zgârie-nori lat
    
120 x 600 Zgârie-nori
    
120 x 240 Banner vertical
    
336 x 280 Dreptunghi mare
    
300 x 250 Dreptunghi mediu
    
180 x 150 Dreptunghi mic
    
Pătrat 250 x 250
    
200 x 200 Pătrat mic
    
Buton 125 x 125
Link Unitati:

    
728 x 15
    
468 x 15
    
200 x 90
    
180 x 90
    
160 x 90
    
120 x 90
RaportareaGoogle AdSense Panou de control
   Funcţia finală a panoului de control este de a raporta câştigurile utilizatorilor prin anunţurile lor. AdSense oferă mai multe modalităţi de a particulariza aceste rapoarte. Actualizate în fiecare oră, rapoartele referitoare la câştigurile salariale pot fi sortate pe pagină, data, tip de anunţ, precum şi un număr de alţi factori.
Cum să începi
  Pentru a deveni un editor AdSense, utilizatorii potenţiali trebuie să completeze o cerere on-line pe site-ul lor.
  Dupa  2-3 zile, AdSense va termina procesul de aplicare şi a ajunge la o decizie cu privire la  site-ul sau site-urile voastre . După ce va acceptă,  pur şi simplu trebuie să vă conectaţi, selectaţi ce tip de anunţurile pe care le doresc pentru a afişa, şi să particularizaţi opţiunile lor.
Atunci când acest lucru este completat, AdSense va genera un cod HTML pe care proprietarii de site-uri pot sa il  lipeasca pur şi simplu, în pagina lor, la fel ca orice alt cod. Acest lucru va permite anunţurilorsa apara in acel spatiu. 
  Serviciul din reţeaua AdSense este condiţionat de respectarea utilizatorilor a termenilor şi condiţiilor lor, care includ nu faceţi clic pe link-urile propriilor  anunţuri, nu mituim pe alţii să faca clic pe link-uri sau le indică în nici un fel. Este acceptabil, totuşi, să aibă non-Google anunţuri pe site-ul atâta timp cât este clar că ele nu au legătură cu anunţurile Google.   Plată
Primirea plăţilor de la această reţea este destul de simplă.  Atunci când veniturile administratorilor de site ajung la 100 $ sau mai mare, o plată va fi eliberata proprietarului în termen de 30 de zile de la sfârşitul lunii respective. Dacă veniturile nu ajung la 100 de dolari, soldul contului este reportat  în luna următoare şi nu expiră.Programul de sesizare

În general, AdSense pare a fi o reţea de publicitate foarte simpla si flexibila.














0 comentarii:

Trimiteți un comentariu