sâmbătă, 15 septembrie 2012

on
   Cu cateva zile in urma scriam despre justbeenpaid ca a fos cumparat de ProfitClicking iata ca a inceput sa functioneze si de trei zile am cumparat 2 pachete de publicitate pentru care castigurile au inceput sa fie active. Situl nu functioneaza la capacitate maxima dar totul este din ce in ce mai clar si functional o noutate fata de justbeenpaid este ca aici e obligatoriu sa vedeti 3 anunturi pe zi pentru a primi cei 2% zilnic. Pentru fiecare pachet de publicitate de 10$ veti primii 2% zillnic pentru 81 de zile si 1000 de vizite pentru orice site.

    De asemenea daca nu stiati o sa primiti imprumut 10 $ ca sa vedeti cum functioneaza daca nu aveti un cont va invit sa va faceti si sa incepeti sa invatati acest sistem pentru ca nu o sa dispara prea curand si va poate aduce un venit suplimentar sau de ce nu o solutie pentru serviciul pe care il aveti fara sefi si fara sa depindeti de absolut nimeni. Se pare ca in viitorul apropiat o sa fie introdus si un sistem de PTC cu care o sa castigati suficient cat sa incepeti aceasta afacere fara sa puneti nici macar un cent. Va recomand sa incepeti cat mai curand pentru a intelege cum functioneaza si sa va cumparati primul pachet de publicitate cu banii pe care vii ofera ei la sfarsitul celor 81 de zile o sa aveti primii 5 $ castigati iar intre timp cu sistemul PTC pe care o sa il introduca o sa faceti inca 5 $ si asa o sa va puteti incepe propria afacere absolut gratis sau puteti folosi alte metode de pe acest blog care sunt gratis pentru a face bani ca sa investiti in profitclicking.
   Se pare ca multe alte optiuni de a face bani vor fii introduse in urmatoarele saptamani urmariti in continuare acest site daca nu sunteti inca convinsi dar avand posibilitatea de a incepe gratis cu imprumutul pe care vi-l ofera este pacat sa nu incercati. Va urez succes si spor la bani

6 comentarii:

  1. Este adevarat Vasile si eu cred ca se poate face bani pe siteurile acestea, dar problema mea este limba engleza... De exemplu la ProfitClicking eu sunt inrejistrat inca de cand se numea Justbeenpaid, dar prima data aud de la tine ca tre sa vizionezi 3 siteuri pentru ca sa-ti mearga 2% pe zi....nu stiu...este scris undeva pe siteul lor despre ce metoda de a face bani au ei, sau nú?
    bacalim_vip@yahoo.com - aceasta-i adresa mea, scrie daca vrei.
    Veaceslav ma numesc, Salut!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate e foarte adevarat ca pe multe din siturile despre care scriu singura limba disponibila este engleza dar chiar recomand tuturor sa faca acest pas si sa intrebe daca nu stiu ceva sau sa ceara mai multe informatii pentru ca o sa raspund cu placere. Da trebuie sa vezi 3 anunturi pe zi in profitclicking si a fost trimis un mesaj pentru toata lumea in viitor o sa fie obligatoriu cred si sa faci click pe cateva anunturi nu e nimic grav avand in vedere ca situl e cat se poate de real si plateste.Inca o data daca in orice program despre care am scris ai intrebari nu ezita sa lasi un comentariu pentru ca o sa incerc sa te ajut cu ceea ce stiu. Multa bafta Veaceslav

    RăspundețiȘtergere
  3. bannerbroker o companie canadiana de reclame cu sediu in 5 tari canada,india irlanda portugalia anglia si este o companie legala care activeaza din 2010 . Am o luna si jumate de cind am intrat in afacere si mi-am scos ce am investit intrati pe youtube sint foarte multe inregistrari video care demonstreaza ca se poate cistiga foarte multi bani pentru mai multe detalii scriti-mi Emeil petru00@clix.pt http://www.youtube.com/watch?v=8XAOGurnfoA&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu de banners broker am scris despre ei aici http://freeonlinemonney.blogspot.ie/2012/08/cum-sa-faci.bani-cu-BannersBroker.html

    RăspundețiȘtergere
  5. salut Vasile Gavrilas, as vrea sa ma bag si eu in ProfitClicking si as vrea din saracia mea sa incep cu 20$ dar mie teama sa nu ii pierd. imi poti da un id de mess ceva sa vorbim mai pe indelete te rog frumos? as avea cateva intrebari sa iti pun daca esti amabil sa imi raspunzi! am ceva nelamuriri! acesta este id meu: alecs.costy@yahoo.com astept sa ma contactezi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut Alecs sigur ca da o sa iti trimit un mesaj poti sa imi trimiti id tau pe profitclicking dupa ce te inregistrezi pentru cei care se inregistreaza ca si invitatii mei daca ajung sa investeasca bani mai multi le fac cate o surpriza si le trimit niste bani :) 20$ e bine pentru inceput si e un moment foarte bun acuma dupa Profitshift. Te asigur ca nu o sa iti pierzi bani.

    RăspundețiȘtergere